ࡱ> knjDCbjbj$$4XF|F|qXXt.4HD$bxxxxSSSCCCCCCC$lFIfCQSSSSSCxxD'''S:xxC'SC''>DAAx@){E?&wCD0HDk?tItILAAAA&tIgASS'SSSSSCC'SSSHDSSSStISSSSSSSSSX l:Zamwienie na wykonanie ekspertyzy (dzieBa) dotyczcej wytycznych/wskazwek formuBowania efektw uczenia si (oraz kryteriw i metod ich weryfikacji) w systemach o[wiaty i szkolnictwa wy|szego Przedmiot zamwienia dzieli si na 3 cz[ci (ekspertyzy): Cz[ 1 - Ekspertyza dotyczca formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w szkolnictwie wy|szym, Cz[ 2 - Ekspertyza dotyczca formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w ksztaBceniu oglnym, Cz[ 3 - Ekspertyza dotyczca formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w ksztaBceniu zawodowym Wykonawca mo|e zBo|y ofert na jedn, kilka lub wszystkie cz[ci zamwienia. Wymagana objto[ ka|dej z ekspertyz (z wyBczeniem zaBcznikw i bibliografii): od 40 do 70 stron (czcionka TNR, wielko[ 12, interlinia 1,5; marginesy standardowe). Ka|da z ekspertyz powinna zawiera nastpujce elementy: Opis i analiza sposobu (metody) formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw ich weryfikacji i doboru metod weryfikacji z odniesieniem do wybranych przykBadw. Wskazwki/wytyczne dla formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw ich weryfikacji i doboru metod weryfikacji we wskazanym obszarze. Odniesienie do obowizujcych aktw prawnych, aktualnej literatury oraz materiaBw zrdBowych. Opis przebiegu procesu formuBowania efektw uczenia si dla przykBadowej kwalifikacji Niniejsze zamwienie stanowi element prac nad standardem opisu kwalifikacji i ma na celu przedstawienie spjnych i wyczerpujcych opisw efektw uczenia si oraz kryteriw i metod weryfikacji funkcjonujcych w ramach edukacji formalnej. . Termin realizacji zamwienia: 6 tygodni od daty podpisania umowy Warunki udziaBu w postpowaniu: Do udziaBu w postpowaniu mo|e si zgBosi ekspert, zespB ekspertw lub instytucja, ktra wska|e eksperta lub ekspertw. Ka|dy z ekspertw powinien wykazywa si nastpujcymi kompetencjami: Wiedza: Znajomo[ problematyki formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w edukacji formalnej w Polsce, PogBbiona wiedza na temat funkcjonujcych w edukacji formalnej efektw uczenia si (ksztaBcenia), ich tworzenia, stosowania w praktyce, weryfikacji, Wiedza na temat edukacji formalnej w Polsce. Do[wiadczenie: Do[wiadczenie w zakresie badaD i analiz dotyczcych problematyki formuBowania efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w edukacji formalnej (udziaB w co najmniej 1 badaniu lub analizie, lista), n  ( *    ̲o^M^?^M^?^M^?^hoCJOJQJ^JaJ hyh:CJOJQJ^JaJ hyh];CJOJQJ^JaJ#hyh];5CJOJQJ^JaJ,ho5CJOJPJQJ\^JaJnHtH2hyhrn5CJOJPJQJ\^JaJnHtH2hyh5CJOJPJQJ\^JaJnHtH2hyhX5CJOJPJQJ\^JaJnHtH2hyh%;5CJOJPJQJ\^JaJnHtH V|n$ & Fdha$gdx"$ & Fdh-DM ^a$gdx"$dh^a$gd9%$dh^a$gd9%$ & Fdh^a$gd9%$ & Fdh^a$gd9%$dh-DM a$gdoT$dh-DM a$gdoT (TVt(LʻsdUdFU7U7dhyhZCJOJQJaJhyhZ(CJOJQJaJhyhXZaCJOJQJaJhyhUZCJOJQJaJ/hyh%;5CJOJPJQJ^JaJnHtH/hyhrn5CJOJPJQJ^JaJnHtH/hyho5CJOJPJQJ^JaJnHtHhyhMtCJOJQJaJh];CJOJQJaJh+&CJOJQJaJhyh];CJOJQJaJhyh:CJOJQJaJnH8੘vgX@/hyh4q5CJOJPJQJ^JaJnHtHhyhDiCJOJQJaJhyh]ACJOJQJaJ hyh.#CJOJQJ^JaJ hyh]CJOJQJ^JaJ hyhj/CJOJQJ^JaJh>CJOJQJ^JaJhgCJOJQJ^JaJhyhgCJOJQJaJhgCJOJQJaJ hghgCJOJQJ^JaJhyhXZaCJOJQJaJp~@Pu$hdh-DM `ha$gdk$dh-DM ^a$gdv$dh-DM a$gdx"$ & Fdh-DM a$gdx" $dha$gdx" $dha$gdXZa$ & Fdha$gdg$ & Fdha$gdx" 8J|~@P~վ}fR;f$,hyhWCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh}2CJOJPJQJ^JaJnHtH&h=CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh9!CJOJPJQJ^JaJnHtH)hMt5CJOJPJQJ^JaJnHtH/hyhDi5CJOJPJQJ^JaJnHtH&hDiCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhrnCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh`vCJOJPJQJ^JaJnHtH&hLn*CJOJPJQJ^JaJnHtH HJL`b,.^vxվ짐ybbK4K,hyh}2CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhgiCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhySCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhju6CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhoCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhHCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhWCJOJPJQJ^JaJnHtH&hoCJOJPJQJ^JaJnHtHPLx12343\33o$dh-DM a$gd$ & Fdh-DM a$gdx"$ & Fdh-DM a$gd$hdh-DM `ha$gd$dh-DM a$gdx"$ & Fdha$gdk$ & Fdh-DM a$gdk $BXr,0B\^hnp駐||hT|TT=,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH&hdCJOJPJQJ^JaJnHtH&h/-dCJOJPJQJ^JaJnHtH&hoCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh6CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhWCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh/wCJOJPJQJ^JaJnHtH&hPCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh9!CJOJPJQJ^JaJnHtH00012`2|222 3"3,3032343X3һ黑zzfzO7/hvh5Yc5CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh5YcCJOJPJQJ^JaJnHtH&hdCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh9!CJOJPJQJ^JaJnHtH&h/CJOJPJQJ^JaJnHtH&hoCJOJPJQJ^JaJnHtHU,hyh6CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh/wCJOJPJQJ^JaJnHtHDo[wiadczenie w formuBowaniu efektw uczenia si oraz kryteriw i metod ich weryfikacji w edukacji formalnej (wskazanie co najmniej 2 kwalifikacji (przedmiotw) dla ktrych ekspert formuBowaB efekty uczenia si lub przygotowywaB egzaminy). Autorstwo lub wspBautorstwo co najmniej 1 publikacji dotyczcej problematyki efektw uczenia si, pomiaru sprawdzajcego (lub pokrewnych) w edukacji formalnej (lista). Wymagane dokumenty: Oferta zBo|ona przez Wykonawc powinna zawiera: Curriculum Vitae eksperta (ekspertw) oraz deklaracja, zawierajca informacje pozwalajce na weryfikacj warunkw zdefiniowanych w punkcie 4. Zamwienia, list zrealizowanych badaD, analiz, publikacji oraz kwalifikacji (dla ktrych formuBowane byBy efekty uczenia si) pozwalajc na weryfikacj warunkw zdefiniowanych w punkcie 4. Zamwienia, informacj, ktr ekspertyz ekspert zamierza wykona, plan realizacji zamwienia zawierajcy szczegBowy opis proponowanej procedury badawczej uwzgldniajcej warunki opisane w punkcie 2. Zamwienia oraz propozycj spisu tre[ci ekspertyzy lub wybranych problemw wokB ktrych bdzie koncentrowaBa si ekspertyza, oferowan cen brutto za dan ekspertyz. Kryteria oceny ofert Oferty bd oceniane wg oceny indywidualnej z uwzgldnieniem nastpujcych kryteriw: Do[wiadczenie  maksymalna liczba 30 punktw, w tym: maksymalna liczba 10 punktw, maksymalna liczba 10 punktw, maksymalna liczba 10 punktw. Cena  maksymalna liczba 40 punktw. Plan realizacji zamwienia zawierajcy szczegBowy opis pracy badawczej uwzgldniajcej warunki opisane w punkcie 2 Zamwienia. Plan oceniany bdzie przede wszystkim pod ktem zawarto[ci merytorycznej, przyjtych zaBo|eD, spjno[ci oraz wstpnej bibliografii. Wa|ne s rwnie| prezentowane w planie przez Oferenta tezy ekspertyzy, ktre tBumacz konieczno[ realizacji proponowanych dziaBaD  maksymalna liczba 30 punktw. Maksymalna liczba punktw mo|liwych do zdobycia: 100 punktw. Sposb, miejsce i termin skBadania ofert Oferty nale|y opisa nazw i adresem Wykonawcy oraz tytuBem zamwienia i numerem ogBoszenia, a nastpnie: - zBo|y osobi[cie w sekretariacie Instytutu BadaD Edukacyjnych - lub przesBa poczt tradycyjna na adres: Instytut BadaD Edukacyjnych, ul. Grczewska 8, 01-180 Warszawa - lub przesBa poczt elektroniczn na adres: HYPERLINK "mailto:krkbiuro@ibe.edu.pl" krkbiuro@ibe.edu.pl Ostateczny termin skBadania ofert upBywa w dniu 09.06.2014 r. do godz. 10.00 X3Z3\3334(4B444444<5P5ϸyeQ:&&h4CJOJPJQJ^JaJnHtH,hghgCJOJPJQJ^JaJnHtH&h CJOJPJQJ^JaJnHtH&h:CJOJPJQJ^JaJnHtH&h:1/CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhgCJOJPJQJ^JaJnHtH&hgCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh9!CJOJPJQJ^JaJnHtH/hvh5Yc5CJOJPJQJ^JaJnHtH/hvhg5CJOJPJQJ^JaJnHtH34r668<9>9h9:::u^$ & F dh-DM a$gd t$ & F dh-DM a$gdO-$dh-DM ^a$gdx"$ & Fdh-DM a$gdx"$dh-DM ^a$gd@s$ & Fdh-DM a$gdx"$ & Fdh-DM a$gd P5506V6X6p6r66667778P8888վkWkվC/Փ&hwCJOJPJQJ^JaJnHtH&hgCJOJPJQJ^JaJnHtH&hOwCJOJPJQJ^JaJnHtH&h>gCJOJPJQJ^JaJnHtH&h0$CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh0$CJOJPJQJ^JaJnHtH&h CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh8?CJOJPJQJ^JaJnHtH,hyh9!CJOJPJQJ^JaJnHtH&hS[DCJOJPJQJ^JaJnHtH889:9<9>9h9999999:::0:~:~jV~?~?~?+&h tCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH&hoCJOJPJQJ^JaJnHtH&h9*CJOJPJQJ^JaJnHtH&hO-CJOJPJQJ^JaJnHtH/hvh5Yc5CJOJPJQJ^JaJnHtH,h@sh@sCJOJPJQJ^JaJnHtH&h5YcCJOJPJQJ^JaJnHtH&h@sCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhyCJOJPJQJ^JaJnHtH~::::4;d;j;|;~;;;;;;|<ذt]I5]&hcCJOJPJQJ^JaJnHtH&h?vCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhjANCJOJPJQJ^JaJnHtH&hO-CJOJPJQJ^JaJnHtH&hRCJOJPJQJ^JaJnHtH&h CJOJPJQJ^JaJnHtH&hjANCJOJPJQJ^JaJnHtH&h tCJOJPJQJ^JaJnHtH&hV8~CJOJPJQJ^JaJnHtH&hMtCJOJPJQJ^JaJnHtH::4;;>>L?N??t@@qZZ$dh-DM ^a$gdx"$ & Fdh-DM a$gdx"$h\dh-DM ^h`\a$gdR$,dh-DM ^,a$gdc$ & F dh-DM a$gd:$ & F dh-DM a$gdO-$ & F dh-DM a$gd t |<>>>>>(?6?8?J?L?N?|hT@),hyhRCJOJPJQJ^JaJnHtH&h5YcCJOJPJQJ^JaJnHtH&hRCJOJPJQJ^JaJnHtH&hcCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH,hyhcCJOJPJQJ^JaJnHtH,h:hjANCJOJPJQJ^JaJnHtH,h:hRCJOJPJQJ^JaJnHtH&hV8~CJOJPJQJ^JaJnHtH&h:CJOJPJQJ^JaJnHtH N??t@@@AAA*B,B|B~BBBBBCеееТxdO8,hLn*hwCJOJPJQJ^JaJnHtH) *h?vCJOJPJQJ^JaJnHtH&hCJOJPJQJ^JaJnHtH5jhyhCJOJPJQJU^JaJnHtHhyhCJOJQJaJ%jhyhCJOJQJUaJ4hyhCJOJPJQJ^JaJmHnHsHtH,hyhCJOJPJQJ^JaJnHtH/hvh5Yc5CJOJPJQJ^JaJnHtH@AABBDC$dh-DM ^a$gdR$dh-DM ^a$gdx"CBCDChyhwCJOJQJaJ&hLn*CJOJPJQJ^JaJnHtH21h:p . A!"#$% j 666666666vvvvvvvvv666666>6666666666666666666666666666666666666666666666666hH6666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666662 0@P`p2( 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p 0@P`p8XV~ OJPJQJ_HmHnHsHtHD`D %;NormalnyCJ_HaJmHsHtH JA J Domy[lna czcionka akapituPiP 0 Standardowy4 l4a ,k , 0 Bez listy D@D rn Akapit z list ^m$^^^ 0Normalny (Web)dd[$\$CJOJPJQJaJtHJ J o0 Tekst dymkaCJOJQJaJmHsHP/!P o0Tekst dymka ZnakCJOJQJ^JaJtH N' 1N o0OdwoBanie do komentarzaCJaJL BL o0Tekst komentarzaCJaJmHsHF/QF o0Tekst komentarza ZnaktH Jj ABJ o0Temat komentarza5\mHsHL/qL o0Temat komentarza Znak 5\tH PK![Content_Types].xmlj0Eжr(΢Iw},-j4 wP-t#bΙ{UTU^hd}㨫)*1P' ^W0)T9<l#$yi};~@(Hu* Dנz/0ǰ $ X3aZ,D0j~3߶b~i>3\`?/[G\!-Rk.sԻ..a濭?PK!֧6 _rels/.relsj0 }Q%v/C/}(h"O = C?hv=Ʌ%[xp{۵_Pѣ<1H0ORBdJE4b$q_6LR7`0̞O,En7Lib/SeеPK!kytheme/theme/themeManager.xml M @}w7c(EbˮCAǠҟ7՛K Y, e.|,H,lxɴIsQ}#Ր ֵ+!,^$j=GW)E+& 8PK!RY7mtheme/theme/theme1.xmlYMoE#F{oc'vGuرHF[x=ޝzvg53NjHH8PTj%.H 3kT\}yg CDHfP\ IC>i n$N4)߻UL>JeKK2e,/nEހbFZ͹ #ζKk_9 adZĈꔔK=.xMfdC6Nb-켱K\X" T30P's~Stу>G%M.O"Mry8E?ԥL#SCߜbGӣE|Eʀ'<{(Z"y'N<.Ev,I A6Nv&t"-=1c8U8")QHcBJK] .H0-uIlm2-fjqVf9P('suXmd)̪eY(G]Y䀰zoP nI xy "=kk|l1Q~6M%7_ǬZQ yٿ jmZx^(Q\gQ>BANT~jCoEA3d]dm2iVֵ褽Vl<s,>gÙ/ΫŋtvavDWCd(, ~{-0%M2&a: _PK! ѐ'theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsM 0wooӺ&݈Э5 6?$Q ,.aic21h:qm@RN;d`o7gK(M&$R(.1r'JЊT8V"AȻHu}|$b{P8g/]QAsم(#L[PK-![Content_Types].xmlPK-!֧6 +_rels/.relsPK-!kytheme/theme/themeManager.xmlPK-!RY7mtheme/theme/theme1.xmlPK-! ѐ' theme/theme/_rels/themeManager.xml.relsPK] qX 8X3P58~:|<N?CDC"$%&()+P3:@DC#'* !qX8@0(  B S  ? HKajs|~Zi }  nSpsx&  X JLr jptj2+"/;08bEZF2@:8>u;" e>?PvZH@45K VRieXMk GT-PVq2pzKv^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`5o(. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.^`o() ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h^`OJQJo(hH-hp^p`OJQJ^Jo(hHoh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhP^P`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhp^p`OJQJ^Jo(hHoh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhP^P`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hH^`o(.  ^ `hH.  L^ `LhH. `^``hH. 0^0`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. pL^p`LhH.M^`Mo() ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.h^`OJQJo(hH-hp^p`OJQJ^Jo(hHoh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhP^P`OJQJ^Jo(hHoh ^ `OJQJo(hH^`.^`.pp^p`.@ @ ^@ `.^`.^`.^`.^`.PP^P`.^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(pp^p`CJOJQJo(@ @ ^@ `CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(^`CJOJQJo(PP^P`CJOJQJo(^`o(.  ^ `hH.  L^ `LhH. `^``hH. 0^0`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. pL^p`LhH.h^`OJQJo(hH-h^`OJQJ^Jo(hHohp^p`OJQJo(hHh@ ^@ `OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHohP^P`OJQJo(hHh^`OJQJo(hHhd^d`OJQJ^Jo(hHoh 4 ^4 `o(hH)h^`OJQJo(hHh^`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hHht^t`OJQJo(hHhD^D`OJQJ^Jo(hHoh^`OJQJo(hH^`o() ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.^`B*CJOJQJ^Jo(ph. ^`hH. pL^p`LhH. @ ^@ `hH. ^`hH. L^`LhH. ^`hH. ^`hH. PL^P`LhH.88^8`.^`.  ^ `.  ^ `.xx^x`.HH^H`.^`.^`.^`. X VR-PVqj2+8Mkx&KvvZHe>?ZF25KeX;0u;r nMAVy        ~d         ̬AVy8         .~d [/VM(r~}a.wR8 XHk% i =P+&9!.#B/#9% (Z(9*Ln*vA.t_./:1/$f/}2Fs4ju6%;j<g=ag?]AhCS[DLjANyS7SToT5+XUZ@[XZacVc5Ycd/-dYdgDirn~Qodp4q{qp>s@s tqv?vOw/wV8~:4];kMtj/Wx"2]o0$`vO-q56w,y0#r"VZ>g\T^Tvoqdgiz8?+l>::6CkPy(*3kpQFa$ &Rqs@$L qpp pppp0Unknown G*Ax Times New Roman5Symbol3. *Cx ArialA. Arial Narrow7.@Calibri5. .[`)Tahoma;Wingdings?= *Cx Courier NewA$BCambria Math"%%%G # #0hhKQHP  $P%;2!xx Maciej TauberJolanta Rzsista L           Oh+'0@x    (08Maciej TauberNormalJolanta Rzsista 2Microsoft Office Word@F#@Vy@ڶ!{@ڶ!{՜.+,D՜.+,, hp|  # h  Tytu 8@ _PID_HLINKSAp,Smailto:krkbiuro@ibe.edu.pl>   !"#$%&'()*+,./012346789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXY[\]^_`acdefghilmpRoot Entry F ){o@Data -1Table5IWordDocument 4XSummaryInformation(ZDocumentSummaryInformation8bMsoDataStore/m){@){WMQLPHKE4ER==2/m){@){Item  PropertiesUCompObj    F0Dokument programu Microsoft Office Word 972003 MSWordDocWord.Document.89q